Onze diensten

Bureau van Doorn - van Dun staat voor u klaar

Bureau van Doorn-van Dun is uw administratieve en financiële hulp in de huishouding. U kunt hierbij denken aan de volgende zaken:

  • Op orde brengen van uw particuliere administratie, alles netjes in een ordner of digitaal, waarna u het verder zelf kunt bijhouden.
  • Op orde brengen van uw administratie en het maandelijks onderhouden daarvan. Dit betekent ook de post verwerken, correspondentie voeren met diverse instanties, inzicht bieden in uw maandelijkse inkomsten en uitgaven, aanvragen van diverse toeslagen als u daarvoor in aanmerking komt, uw verzekeringen in kaart brengen en waar nodig aanpassen, offertes opvragen voor het onderhoud van uw woning, belastingaangifte doen enz.
  • Uw uitvaartwensen met u doornemen en vastleggen, zodat het op het moment van uw overlijden voor uw nabestaanden duidelijk is hoe u uw uitvaart verzorgd wilt hebben.
  • Met enige regelmaat, bijvoorbeeld één keer per jaar, met u doornemen of uw uitvaartplanning nog naar wens is of dat u wijzigingen aangebracht wilt hebben.
  • Uw nalatenschapwensen met u doornemen en bij een notaris laten vastleggen.
  • Uw nalatenschap afwikkelen conform uw eigen wensen. U kunt hierbij tevens denken aan bijvoorbeeld de afwikkeling van alle financiële zaken, voor uw achterblijvende partner uitkering en/of pensioen wijzigen, opzeggen verzekeringen en abonnementen, belastingaangifte doen, inschakelen van de notaris en eventueel een makelaar, beschrijven van de boedel, verkoop van diverse goederen, leeg en schoon opleveren van uw huur- of koopwoning, verzorging of herplaatsing van uw huisdier, natuurlijk afhankelijk van de persoonlijke situatie.

U kunt ons inschakelen voor één of meerdere diensten.

Heeft u vragen?

Wilt u meer weten over onze diensten? Neem vrijblijvend contact met ons op. U kunt het formulier invullen en verzenden. Wij nemen dan direct contact met u op.